REGULAMIN
sklep internetowego ING
w zakresie: "ZAKUPY SŁUŻBOWE" , "ZAKUPY PRYWATNE"
Definicje
- Sklep internetowy ING – to platforma zakupowa z upominkami, której właścicielem jest ING Bank Śląski S.A. Za jej pośrednictwem wyłącznie pracownicy Grupy ING mogą kupować upominki z logo ING.
- Grupa ING – To grupa zrzeszająca podmioty ING na całym świecie. Pracownicy w ramach Grupy mogą kupować upominki z logo ING
- Pracownik Grupy ING – Pracownik zatrudniony przez spółkę działającą w ramach Grupy ING.
- Stron internetowa e-sklepu – to adres www.skleping.com.pl pod którym znajduje się sklep internetowy ING.
Warunki ogólne
- Sprzedającym towary w sklepie internetowym ING jest Agnieszka Rudy oraz Agnieszka Pytel, zarejestrowane w CEIDG, prowadzące działalność gospodarczą pod nazwą: Gadżety24 s.c. z siedzibą w Będzinie 42-500; ul. Brzozowicka 9, REGON: 240612438, NIP: 625-233-49-04 zwane dalej Sprzedawcą.
- Sprzedawca obsługuje sklep internetowy z gadżetami reklamowymi dla pracowników grupy ING posługujących się firmowymi adresami e-mail w identycznych domenach na stronie sklepu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym ING są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto). Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca w chwili złożenia zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i odwoływania cen promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Składanie i realizacja zamówień
- Zamówienia przez stronę internetową e-sklepu można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.
- Zamówienia telefoniczne można składać pod numerem 32 761 74 54 w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00, z zastrzeżeniem, że zamówienia telefoniczne można składać jedynie w sytuacji kiedy jest brak możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem strony internetowej e-sklepu spowodowanej awarią.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12:00, w soboty oraz w niedziele i święta, są traktowane jako zamówienia złożone w najbliższym dniu roboczym.
- Do złożenia zamówienia wymagana jest rejestracja (logowanie) Zamawiającego, zarówno przy zamówieniach służbowych, jak i prywatnych oraz sieci mobilnej i spółek.
- Istnieje możliwość dokonania drobnych zmian w oznakowaniu gadżetu prezentowanego w sklepie internetowym ING np. dodatkowe indywidualne nadruki, inna technika wykonania zdobienia. Zmiany oznakowania produktów nie dotyczą logotypu. W takim przypadku ustala się indywidualne warunki realizacji zamówienia najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia zamówienia, przy czym ustalone warunki opisane zostają w formularzu zamówienia. Zmiany muszą być zgodne z obowiązującymi w ING Banku Śląskim zasadami wykorzystywania logotypu (Brand Book) i zatwierdzone przez:
Aneta Kabot - Center of Expertise Communication and Brand Experience
Magdalena Hajkiewicz - Centrum Customer Experience
Zamawiający zostanie poinformowany o wpływie proponowanych zmian na cenę tego produktu i czasu realizacji. Nowa cena zostanie przedstawiona zamawiającemu przed złożeniem zamówienia i wymaga jego akceptacji. Dotyczy również terminu realizacji.
- Faktura VAT za zakupione produkty (w ramach zakupów służbowych) wystawiana będzie w dniu wysyłki towarów na dane: ING Bank Śląski S.A. ul. Sokolska 34 40-086 Katowice NIP 634-013-54-75 i dostarczona na powyższy adres do Departamentu Księgowości Własnej. Na fakturze Sprzedawca zobowiązany jest podać numer Umowy, pełny wykaz zakupionych towarów, nazwę jednostki organizacyjnej wraz z nazwiskiem i imieniem osoby zamawiającej, centrum kosztów jednostki organizacyjnej zamawiającego, informację, czy produkt zawiera logotyp, przeznaczenie upominków – względy księgowe zamawiającego.
- Faktura VAT za zakupione produkty (w ramach zakupów prywatnych i sieci mobilnej i spółek) wystawiana będzie w dniu wysyłki towarów na dane osoby lub firmy zamawiającej.
- Zamówienia są wysyłane w dni robocze od poniedziałku do piątku.
- W przypadku towarów wymagających sprowadzenia z zagranicy z magazynu centralnego producenta czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie przed otrzymaniem potwierdzenia zamówienia.
- W przypadku chęci realizacji zamówienia w częściach Zamawiający ustala indywidualne warunki realizacji zamówienia najpóźniej przed otrzymaniem potwierdzenia zamówienia. Informując o takim fakcie w formularzu zamówienia.
Dostawa
- Wysyłka zakupów służbowych odbywa się na koszt ING na podstawie umowy z wybraną firmą kurierską.
- Wysyłka zakupów prywatnych i zakupów dla sieci mobilnej i spółek odbywa się na koszt osoby zamawiającej według stawki określonej w zamówieniu.
- Zakupione towary są dostarczane na adres dla dostawy wskazany w formularzu zamówienia.
- Zakupy prywatne i zakupy dla sieci mobilnej i spółek przy płatności przelewem lub kartą czas wysyłki jest naliczany od momentu wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.
- Terminy realizacji zamówienia są podane w sklepie internetowym ING przy każdym produkcie.
- Sprzedawca pobiera opłatę za ponowną wysyłkę wg obowiązującego cennika w przypadku gdy Zamawiający błędnie wypełnił adres jej doręczenia lub przesyłka nie została odebrana w dniu dostawy od kuriera.
- Koszt dostawy przesyłek o nietypowej wielkości jest ustalany indywidualnie.
- Koszt dostawy dla zakupów prywatnych oraz dla sieci mobilnej i spółek przekraczających wartość 1230 PLN brutto (1000 PLN netto) wynosi 0 pln.
Płatność
- Przy zakupach służbowych płatność przelewem na podstawie umowy.
- Przy zakupach prywatnych oraz dla sieci mobilnej i spółek płatność możliwa poprzez przelew (przedpłata) lub gotówką w kasie sprzedawcy.
W przypadku płatności za pomocą kart kredytowych oraz przelewów za pośrednictwem platform rozliczeniowych PayU oraz iMoje. Regulaminy platform rozliczeniowych znajdują się tutaj:
PayU –Regulamin PayU
iMoje - Regulamin iMoje
Twisto Pay - Regulamin Twisto Pay
Gwarancje i reklamacje
- Przy odbiorze przesyłki Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki.
- W przypadku, gdy ilość zamówionych towarów jest na tyle duża, iż nie jest możliwym sprawdzenie ich ilości oraz jakości bezpośrednio przy odbiorze, wówczas czas przeznaczony na sprawdzenie wydłużony zostaje do 7 dni roboczych. Należy sporządzić protokół niezgodności.
- Reklamacje należy przesłać na formularzu reklamacyjnym (załączając zdjęcia wad produktu) na adres skleping@gadzety24.pl. W odpowiedzi zwrotnej Zamawiający zostanie poinformowany o wszczęciu postępowania reklamacyjnego i planowanym terminie jego zakończenia. Reklamacje rozpatrywane są w okresie do 14 dni.
- Zamawiający ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni liczonych od daty zakupu, o ile towar pozostaje w oryginalnym opakowaniu, nie był używany i nie nosi śladów użytkowania. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Zamawiający.
- Zwrotowi nie podlegają zamówienia na produkty z nadrukami, trwale oznakowane logotypem ING lub innym logotypem ustalonym przed zamówieniem.
- W sklepie internetowym ING oferowane są tylko produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej lub na stronie domowej produktu. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w opisie produktu.
- Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów jest opinia serwisu danej marki, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu.
- O sposobie w jaki zostanie rozpatrzona reklamacja decyduje serwis gwarancyjny (zwrot gotówki, wymiana bądź naprawa).
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym przede wszystkim przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Wszelkie spory wynikające z umowy mogą być rozstrzygane polubownie. W przypadku niemożności rozstrzygnięcia sporów polubownie, spór zostanie rozstrzygnięty przez właściwy sąd ustalony zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. .